Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA

(odstąpienie od umowy zawartej na odległość).

Jeśli jesteś Konsumentem masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Wypełnij formularz i dołącz go do paczki ze zwracanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:

AB Medical Partner

ul. Brzeziny 29/2

72-005 Warzymice

z dopiskiem „ZWROT SKLEP”

Prosimy o podawanie rachunku bankowego w formularzu odstąpienia od umowy oraz numeru zamówienia co przyspieszy procedurę zwrotu środków.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z obsługą: biuro@abmp.pl

Od momentu otrzymania towaru masz maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwroty odsyłane są na koszt klienta.

Jak zwrócić towar?

  1. Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki
  2. Dołącz wypełniony 
  3. Odeślij towar na adres:

AB Medical Partner

ul. Brzeziny 29/2

72-005 Warzymice

z dopiskiem „ZWROT SKLEP”

  1. Czekaj na zwrot środków.

REKLAMACJE TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ KLIENTA

Prosimy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, spisz protokół szkody w obecności kuriera i skontaktuj się niezwłocznie (w tym samym dniu) z działem reklamacji AB Medical Partner podając numer faktury zakupowej: biuro@abmp.pl

Ponadto, jeśli stwierdzisz, że zakupione przez Ciebie produkty mają wady fizyczne możesz zgłosić reklamację.

Wypełnij formularz i dołącz go do paczki z reklamowanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:

AB Medical Partner

ul. Brzeziny 29/2

72-005 Warzymice

z dopiskiem „REKLAMACJA SKLEP”

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia.

Jeśli masz inne pytania zadzwoń lub napisz do nas maila: +48 509 483 843biuro@abmp.pl